Jestem psychologiem, mediatorem w sprawach rodzinnych, filologiem angielskim ze stopniem doktora i nauczycielem akademickim z czternastoletnim stażem zawodowym. Prowadzę zajęcia dla przyszłych nauczycieli języka angielskiego z zakresu psychologii rozwojowej i pedagogiki wczesnoszkolnej na Uniwersytecie Warszawskim oraz na Uniwersytecie Humanistyczno-społecznym SWPS.
Od roku 2016 w szkole "Azymut" pełniłam funkcję koordynatora pomocy psychologiczno-pedagogicznej, wspierając nauczycieli w pracy z dziećmi z trudnościami społeczno-emocjonalnymi oraz z dziećmi szczególnie uzdolnionymi. Pracowałam również z samymi dziećmi (indywidualnie i grupowo), prowadziłam cykliczne warsztaty z technik efektywnego uczenia się oraz z podstawowych umiejętności psychologicznych. Od roku 2018, a więc od początku istnienia Pryzmatu, wspólnie z całą Radą Dyrektorów placówek Sternik z radością rozwijam projekt liceum i dokładam wszelkich starań, aby z roku na rok nasza szkoła coraz pełniej przyczyniała się do edukacyjnego i osobistego rozwoju naszych uczniów.
Szczególnie interesuje mnie komunikacja interpersonalna oraz rozwiązywanie konfliktów i w tych obszarach staram się nieustannie poszerzać swoją wiedzę i praktyczne kompetencje. Odpoczywam czytając książki (najchętniej współczesną literaturę anglojęzyczną) oraz chodząc na długie spacery.Prywatnie jestem szczęśliwą żoną i matką trzech synów.
Grzegorz Stanio dyrektor zarządzający Fundacji Sternik Pruszków
Przez całą swoją karierę zawodową jestem zaangażowany w różne projekty edukacyjne. Od 2016 roku związałem się na stałe z projektem Sternika w Pruszkowie, od 2018 pełnię funkcję dyrektora zarządzającego Fundacji.Od 2014 byłem członkiem zarządu i dyrektorem zarządzającym szkół Towarzystwa Edukacyjnego Vizja w Warszawie i Gdańsku, od 2010 roku prowadziłem projekty edukacyjne na uczelniach wyższych, związane z tworzeniem strategii rozwoju i pozyskiwania studentów oraz tworzyłem sieć szkół i przedszkoli.
Wcześniej od 2004 roku jako szef działu IT oraz marketingu i rozwoju, byłem odpowiedzialny za informatyzację, zarządzanie jakością i procesem dydaktycznym w dwóch warszawskich uczelniach wyższych. W latach 2002 do 2015 roku byłem pracownikiem dydaktycznym macierzystej uczelni, promotorem licznych prac z zakresu informatyki i zarządzania.
Studia wyższe ukończyłem w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania pod auspicjami PAN w Warszawie oraz Wyższej Szkole Zarządzania i Prawa w Warszawie.
Od 2003 roku jestem szczęśliwym mężem oraz ojcem siedmiorga dzieci (trzy córki i czterech synów – sześcioro z nich uczęszcza do naszych placówek). Jestem także związany z Akademią Familijną oraz innymi inicjatywami na rzecz rozwoju rodziny.
Janusz Wardak ekspert liceum ds. wychowawczych
Jestem absolwentem warszawskiego Liceum im. Władysława IV oraz Instytutu Lingwistyki Stosowanej UW.
Przez kilkanaście lat pracowałem w branży informatycznej. W latach 2010-2017 byłem dyrektorem i wicedyrektorem ds. wychowawczych Szkoły dla chłopców „Żagle” Stowarzyszenia Sternik w Warszawie.
Jestem autorem wykładów, warsztatów i artykułów, poświęconych wychowaniu dzieci, miłości małżeńskiej i życiu rodzinnemu; stale goszczę w audycji „Wychowywać, ale jak?” w Radiu Warszawa. Jestem także inicjatorem kampanii „Mniej ekranu, więcej rodziny” oraz jednym z założycieli Stowarzyszenia Akademia Familijna i jego prezesem. Pracuję jako trener i niezależny doradca edukacyjny.
Prywatnie jestem szczęśliwym mężem i ojcem dziesięciorga dzieci w wieku od 2 do 22 lat.
Leszek Gilewski język polski
Jestem absolwentem Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego. Języka polskiego uczę nieprzerwanie od 23 lat. Przez cały ten czas pracuję również jako egzaminator maturalny: przygotowuję uczniów do matury, sprawdzam prace maturalne, jak również biorę udział w egzaminach ustnych, pracując w zespołach przedmiotowych. Od kilkunastu lat uczę też etyki.
Horacio Antunez kapelan szkolny
Kapelan szkolny
Katarzyna Wierzbicka język polski kulturoznawstwo tutoring
Jestem absolwentką Wydziały Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego. Studiowałam również na Wydziale Wiedzy o Teatrze Akademii Teatralnej w Warszawie i w Szkole Nauk Humanistycznych Rensselaer Polytechnic Institute w USA. Od 2009 roku jestem związana z placówkami Sternika w Nadarzynie i Pruszkowie; początkowo jako rodzic a od kilku lat również zawodowo. Wraz z moim mężem - Bartkiem mamy czwórkę dzieci. Najstarsza córka jest już absolwentką naszej szkoły a pozostała trójka nadal uczy się w Szkole Sternik Pruszków. W wolnych chwilach lubię czytać książki, chodzić do teatru i spędzać czas z moją rodziną i przyjaciółmi.
Wojciech Gil matematyka
Jestem absolwentem Uniwersytetu Marii - Curie Skłodowskiej w Lublinie na kierunkach Matematyka Finansowa i Ubezpieczeniowa oraz Finanse i Rachunkowość. Od ponad 10 lat zdobywam praktyczne umiejętności w nauczaniu indywidualnym uczniów szkół podstawowych, gimnazjum, szkoły średniej oraz studentów borykających się z trudnościami matematyki na wyższym stopniu nauczania.
Swoje doświadczenie zawodowe rozwijałem w Centrum Gotówkowym, oraz w jednym z większych Banków w Polsce. W Szkole Podstawowej "Azymut" pracuję już czwarty rok. Mogę pochwalić się bardzo dobrym przygotowaniem uczniów do egzaminu kończącego szkołę (średnio 85%). Postanowiłem zostać nauczycielem matematyki w szkole, ponieważ lubię stawiać sobie wyzwania, oceniać postępy i wyciągać wnioski. U swoich podopiecznych cenię sobie najbardziej postawę jaką prezentują na zajęciach względem mnie. Nie bez znaczenia jest też to, ile pracy wkładają w zrozumienie problemu. Ogromną satysfakcję sprawia mi świadomość, że dzięki mojej pracy uczniowie nie stawiają już znaku równości pomiędzy słowami matematyka i trudność.
Prywatnie jestem oddanym fanem naszej Reprezentacji Polski w piłce nożnej oraz zwolennikiem "dobrej gry" najlepszych drużyn w Lidze Mistrzów. W wolnej chwili udaję się na boisko by poczuć ducha rywalizacji oraz wypraktykować piękno tego sportu. Lubię także pływać, podróżować oraz od czasu do czasu przyrządzić coś smacznego (mam nadzieję) w kuchni.
Ewa Rybarczyk matematyka
Jestem absolwentką Wydziału Matematyki, Informatyki i Mechaniki Uniwersytetu Warszawskiego. Przez wiele lat pracowałam jako nauczycielka matematyki w szkołach podstawowych i liceum ogólnokształcącym. Moi uczniowie osiągali wysokie wyniki na egzaminach i konkursach matematycznych. Z powodu choroby zostałam zmuszona do przerwania pracy, ale teraz podejmuję wyzwanie powrotu do szkoły. Zależy mi na współpracy z młodzieżą i budowaniu wzajemnych dobrych relacji.
Prywatnie jestem mamą trojga dzieci. Moją pasją obok nauczania jest ceramika. Toczę naczynia na kole garncarskim. Przynosi mi to dużo satysfakcji i radości.
Magda Gola matematyka tutoring
Jestem absolwentką kierunku matematyka na Politechnice Śląskiej. Studiowałam także informatykę gospodarczą w Zachodniopomorskiej Szkole Biznesu oraz pedagogikę w Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej. Zanim zaczęłam pracę w szkołach Sternika, byłam pracownikiem naukowym Instytutu Badań Systemowych Polskiej Akademii Nauk. Jestem szczęśliwą żoną i matką siedmiorga dzieci. Lubię czytać książki o tematyce kryminalnej, grać w Internecie w strategiczne gry sieciowe, oraz oglądać seriale science-fiction.
Dr Piotr Siłka geografia tutoring
Jestem geografem wykształconym na Uniwersytecie Warszawskim (Wydział Geografii i Studiów Regionalnych Uniwersytetu Warszawskiego, Centrum Europejskich Studiów Regionalnych i Lokalnych EUROREG), ze stopniem naukowym doktora Nauk o Ziemi, nadanym przez Instytut Geografii i Przestrzennego Zagospodarowania Polskiej Akademii Nauk. Zanim zostałem nauczycielem przez ponad 5 lat byłem pracownikiem naukowym Zakładu Przestrzennego Zagospodarowania IGiPZ PAN.
Jestem miłośnikiem dobrej muzyki, filmów, seriali i oczywiście książek (na które już brakuje miejsca). Lubię grać w gry planszowe oraz je projektować. Ze sportów najczęściej gram w koszykówkę i uprawiam szermierkę. Najchętniej podróżuję po parkach narodowych, a na starość planuje osiąść z rodziną w Beskidzie Niskim.
Dr Kinga Frąckiewicz chemia
Z wykształcenia jestem doktorem nauk chemicznych z uprawnieniami pedagogicznymi, przez 14 lat byłam pracownikiem naukowym Instytutu Chemii i Techniki Jądrowej w Warszawie. Pracując w Instytucie współorganizowałam i uczestniczyłam w Piknikach Naukowych, Nocach Muzeów oraz Festiwalach Nauki.
Od 9 lat uczę w szkole chemii. Współpracuję z firmami jako inspektor ochrony radiologicznej. Bardzo lubię rozmawiać o zagadnieniach związanych z chemią jądrową.
Jestem mamą dwóch cudownych córek.
Jeżeli chcesz dowiedzieć się jaka jest różnica pomiędzy elektrownią atomową a jądrową zapraszam do mnie. Chętnie wyjaśnię, a znajdziesz mnie w LO Pryzmat
Agata Dmoch-Hołody biologia
Ukończyłam Wydział Biologii na Uniwersytecie Warszawskim i od dwudziestu lat pracuję jako nauczycielka biologii w liceum i gimnazjum. Czasami prowadzę zajęcia na studiach podyplomowych oraz warsztaty naukowe i przyrodnicze dla najmłodszych.
Lubię czytać książki, grać w gry planszowe i gotować. W wolnym czasie spotykam się z ludźmi i przyrodą. Jestem żoną mężowi, matką synom i współwłaścicielką kota, świnki morskiej (a właściwie kawii domowej) i rybek akwariowych
Dr Łukasz Wolański fizyka tutoring
Urodziłem się na Dolnym Śląsku. Dzieciństwo spędziłem w Legnicy, zaś studencki okres życia we Wrocławiu. Tytuły magistra inżyniera biotechnologii a później również chemii uzyskałem na Wydziale Chemicznym Politechniki Wrocławskiej. Ten sam wydział nadał mi stopień doktora nauk chemicznych w zakresie chemii fizycznej. Od kilku lat pracuję naukowo na Uniwersytecie Warszawskim. Interesuję się nowoczesnymi metodami chemii obliczeniowej i ich zastosowaniem do badania zjawisk fotochemicznych, układów zawierających atomy na ekstremalnie wysokich stopniach utlenienia oraz właściwości substancji stałych poddanych działaniu bardzo wysokich ciśnień. Ukończyłem studia podyplomowe z zakresu przygotowania pedagogicznego (AWF Wrocław), nauczania matematyki (IM UWr), teologii (PWT Wrocław) oraz zarządzania projektami badawczo-rozwojowymi (WSB Wrocław). Obecnie studiuję na PWTW "Joanneum".
Nauczanie i wychowanie jest obok badań naukowych moją drugą zawodową miłością, którą jak dotąd realizowałem na różnych poziomach - kształcąc zarówno uczniów szkół podstawowych, gimnazjów, liceów oraz studentów. Mam doświadczenie w pracy zarówno z młodzieżą szczególnie uzdolnioną jak i wymagającą specjalnych potrzeb edukacyjnych. Za jeden z ważniejszych elementów warunkujących udaną współpracę uważam dbanie o właściwe, indywidualne relacje z uczniami oraz wrażliwość i otwartość na ich potrzeby. Prywatnie jestem szczęśliwym mężem i ojcem, pasjonatem liturgiki i myśli teologicznej Józefa Ratzingera, od wielu lat związanym z duszpasterstwami tradycji katolickiej oraz służbą liturgiczną - najpierw jako ministrant, później ceremoniarz, a obecnie ustanowiony lektor i akolita.
Dr Konrad Zieliński język angielski
Jestem absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego, Papieskiego Wydziału Teologicznego w Warszawie i Akademii Wychowania Fizycznego. Mój stopień awansu zawodowego to nauczyciel dyplomowany. Stopień ten otrzymałem pracując jako nauczyciel języka angielskiego w warszawskim liceum im. Romualda Traugutta. Posiadam również tytuł egzaminatora języka angielskiego do egzaminu maturalnego i doktorat z zakresu nauk o kulturze fizycznej. Języka angielskiego uczę od 1992 roku; mam duże doświadczenie w nauczaniu dzieci, młodzieży i dorosłych. Jestem również autorem publikacji z zakresu filozofii kultury fizycznej zamieszczonych w książkach wydanych w języku angielskim.
Mieszkam w Komorowie i jestem szczęśliwie żonaty. Mam trzech synów. Lubię uprawiać sport (jazda na rowerze, ćwiczenia siłowe, pływanie). Interesuje się polityką, teologią i filozofią religii. Moim hobby są dysputy teologiczne. W sezonie owocowo-warzywnym zajmuje się również przetwórstwem i winiarstwem. Piekę różnego rodzaju chleby a w weekendy wzbogacam swój warsztat kucharski.
Ilona Litomska matematyka
Tytuł inżyniera uzyskałam w Wojskowej Akademii Technicznej w Warszawie na kierunku Lotnictwo i Kosmonautyka na wydziale Mechatroniki i Lotnictwa. Poza zagadnieniami matematyki i fizyki interesuję się sztuką (szczególnie malarstwem i rysunkiem), filozofią i mitologią, a także zdrowym stylem życia. W wolnym czasie dużo czytam, rysuję i ćwiczę jogę lub spaceruję.
Agnieszka Chojnowska matematyka
Uwielbiam uczyć i pokazywać nowe rzeczy, dlatego praca z dziećmi i młodzieżą to moja pasja. Nie tylko poświęcam na to każdą wolną chwilę w trakcie roku szkolnego, ale także jeżdżę jako wychowawca i instruktor na obozy sportowo- rekreacyjne w czacie wakacji. Nauczanie traktuje jako misję i wkładam w to całe serce. Dzięki studiom na kierunku matematyka (UKSW) i pedagogika (WSNP) udało mi się połączyć dwie rzeczy, dzięki którym mogę robić to co kocham i spełniać się zawodowo.
Marzena Langner-Baecker język niemiecki
Jestem absolwentką Lingwistyki Stosowanej Uniwersytetu Warszawskiego.
Od 1997 roku pracuję jako nauczyciel w szkołach ponadpodstawowych. Jestem nauczycielem dyplomowanym, egzaminatorem Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w zakresie egzaminu maturalnego, nauczycielem akademickim w WSKFiT w Pruszkowie. Pełnię funkcję dyrektora Niepublicznego Liceum dla Dorosłych w Pruszkowie.
Od wielu lat współpracuję z Wydawnictwem Lektor Klett jako ekspert ds. treści programowych i podręczników. Swój zawód wykonuję z pasją, która dostarcza wiele radości i satysfakcji nie tylko mi ale i moim podopiecznym:) Moje zainteresowania pozazawodowe to sport, literatura i film.
Natalia Radzikowska tutoring
Ukończyłam pedagogikę oraz andragogikę na Uniwersytecie Warszawskim co pozwoliło mi pracować jako nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej. Prowadziłam też zajęcia z treningu umiejętności społecznych (TUS).
Interesuje się psychologią, rozwojem społecznym i emocjonalnym człowieka. W szkole zajmuje się Tutoringiem – towarzyszeniem i wspieraniem uczniów w przekraczaniu ich granic poprzez wyznaczanie i realizację założonych celów zawodowych, osobistych oraz społecznych.
Ostatnie 2 lata obserwowałam pracę szkół o podobnym profilu w USA oraz Hiszpanii gdzie miała okazję pogłębić wiedzę nt. edukacji spersonalizowanej. Inspiruje mnie podejście do rozwoju w myśl: „nie przyjmuj wielu założeń, próbuj/eksperymentuj, wyciągaj lekcje z nieudanych prób i bądź wytrwała/y” Prywatnie jestem szczęśliwą żoną i mamą dwóch synów w wieku 4 i 6 lat. W wolnym czasie czytam książki z zakresu psychologii i rozwoju osobistego. Bardzo lubię teatr, poznawanie różnych kultur oraz podróże. Od 8 lat uczestniczymy z mężem w kursach Akademii Familijnej (AF), zaczynając jako uczestnicy, potem liderzy małych grup i moderatorzy. Ponadto koordynujemy ogólnopolski program rozwoju liderów AF.
Tomasz Niemiec podstawy przedsiębiorczości biznes i zarządzanie
Jestem ekonomistą po studiach na Wydziale Ekonomicznym Uniwersytetu Gdańskiego z wieloletnim doświadczeniem w branżach bankowej oraz produkcyjnej. Jestem też doświadczonym menedżerem, zorientowanym na budowanie i prowadzenie zgranych zespołów opartych na otwartej komunikacji i zaufaniu. Moim celem zawsze jest zgłębianie tematów, bycie z przodu stawki i robienie rzeczy wartościowych, najchętniej w dobrze zgranej grupie. Jestem dobrze wyćwiczony w komunikacji korporacyjnej i biznesowej - potrafię w przystępny sposób opowiedzieć o złożonych problemach – ciągle doskonalę te umiejętności przed różnorodną publicznością, w tym akademicką. Uważam, że najlepszym narzędziem dydaktycznym jest przykład, także osobisty. Prywatnie jestem szczęśliwym mężem i ojcem trzech synów i (jednej) córki. Kocham muzykę, szczególnie bebop i Bacha. Niedawno zaraziłem się bakcylem szybkiej jazdy na rowerze szosowym i dużo czasu poświęcam temu nowemu hobby. Kolekcjonuję mapy.
dr Bartosz Fingas filozofia tutoring
Jestem filozofem i tutorem, a zawodowo również trenerem i kierownikiem programowym w Collegium Wratislaviense. Ukończyłem historię oraz filozofię w ramach Międzywydziałowych Indywidualnych Studiów Humanistycznych na Uniwersytecie Wrocławskim, Szkołę Trenerów Biznesu i Administracji przy Instytucie Zarządzania przez Wartości WSFiZ w Warszawie, a obecnie przygotowuję doktorat w Instytucie Filozofii Uniwersytetu Warszawskiego.
W pracy zawodowej zajmuję się promowaniem tutoringu i rozwojem tutorów - prowadzę szkolenia z tego zakresu, pomagam we wdrożeniach tutoringu w szkołach i uczelniach wyższych oraz współorganizuję coroczny Ogólnopolski Kongres Tutoringu. Pracuję również z młodzieżą metodą tutoringu: wcześniej m.in. w ramach Programu Tutor Fundacji Dorastaj z Nami oraz Akademii Liderów Fundacji św. Mikołaja, a obecnie w ALO Pryzmat.
Prywatnie jestem szczęśliwym mężem i ojcem trójki dzieci, miłośnikiem rocka progresywnego i muzyki barokowej, a także górskich wędrówek z przyjaciółmi i towarzyszącym im niekończących się rozmów o filozofii, polityce, sztuce i religii.
Piotr Cieślak religia tutoring
Jestem absolwentem teologii (UKSW) a także podyplomowych studiów z zakresu pedagogiki leczniczej (WSNS). W szkole średniej uczę od 2006 roku. Przez ostatnie kilka lat równolegle pracowałem też w szkole szpitalnej. Poza Pryzmatem, aktualnie jestem również katechetą w XIV L.O im Stanisława Staszica w Warszawie.
W teologii najbardziej fascynują mnie apologetyka i debaty na temat teologii moralnej. W Kościele najbliżej mi do środowisk tradycji katolickiej.
Prywatnie jestem szczęśliwym mężem wspaniałej żony, oraz dumnym ojcem 3 córek. W nielicznych wolnych chwilach zajmuję się rekonstrukcją historyczną i jestem strzelcem sportowym oraz kolekcjonerem historycznej broni. Nie pogardzę też dobrą literaturą i filmem, zwłaszcza fantastyką i klasycznymi westernami.
Agnieszka Tyralik religia tutoring
Jestem absolwentką Akademii Rolniczej w Poznaniu oraz Wydziału Teologii Ogólnej Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Zajmuję się nauczaniem religii oraz przygotowywaniem dzieci do I Komunii św. Jestem entuzjastką Akademii Familijnej. Od 15 lat biorę czynny udział w kursach AF, a od 8 lat odpowiadam za ich organizację. Doświadczenia z Akademii Familijnej bardzo pomagają mi w kontaktach z dziećmi i młodymi ludźmi.
Prywatnie od 20 lat jestem żoną, mamą siódemki dzieci. Odpoczywam uprawiając sport oraz czytając książki z zakresu teologii fundamentalnej.
prof. Szymon Wąsik informatyka rozszerzona
Jestem absolwentem Politechniki Poznańskiej, na której uzyskałem stopień doktora habilitowanego prowadząc badania z zakresu bioinformatyki. Kierowałem również projektami badawczo-rozwojowymi związanymi z optymalizacją procesów przemysłowych oraz założyłem dwie spółki komercjalizujące wyniki badań. Pracą dydaktyczną zajmowałem się głównie na poziomie akademickim prowadząc wykłady i laboratoria z algorytmiki oraz podstaw programowania. Byłem również trenerem zawodników startujących w konkursach w programowaniu zespołowym zbliżonych formułą do Olimpiady Informatycznej. W tej tematyce współpracowałem też aktywnie z poznańskimi liceami co zostało docenione przyznaniem mi medalu Komisji Edukacji Narodowej. Obecnie jestem pracownikiem firmy Google, w której zajmuję się projektowaniem smartwatchy oraz profesorem Uniwersytetu WSB Merito w Poznaniu. Od 2019 roku przygotowuję również uczniów LO Pryzmat do matury z informatyki. Prywatnie jestem mężem i ojcem siedmiorga dzieci zaangażowanym aktywnie w działalność Akademii Familijnej.
Mariusz Jakubowski informatyka
Jestem programistą od czasów Commodore 64. Zawsze lubiłem poznawać, jak coś działa. Gdy tylko odkryłem jak działają komputery wykorzystałem tą wiedzę do stworzenia kilku gier.
Ukończyłem Politechnikę Poznańską. Obecnie tworzę różne systemy m.in. dla Kancelarii Sejmu. Od 2020 roku prowadzę zajęcia z informatyki oraz robotyki.
Moje hobby: rower i majsterkowanie.
Arkadiusz Chudziński wychowanie fizyczne
Urodziłem się w 1989 r w Pruszkowie i jestem związany z Pruszkowem i okolicami. Jestem absolwentem kierunku wychowanie fizyczne na Akademii Wychowania Fizycznego imienia Józefa Piłsudskiego w Warszawie. Podczas studiów ukończyłem kurs gimnastyki korekcyjnej, instruktora siatkówki, instruktora i trenera tenisa oraz przygotowania motorycznego.
Prowadzę zajęcia zarówno dla najmłodszych jak i dla nastolatków. Podczas wakacji biorę udział w sportowych obozach rodzinnych w różnych częściach Polski. Swój wolny czas poświęcam rodzinie i spędzaniu z nimi aktywnie czasu najchętniej na łonie natury.
Podczas pracy staram się zainteresować swoich podopiecznych sportem i jego historią, tak aby uczniowie po zakończeniu edukacji mieli wiedzę i możliwości wybrania własnej drogi sportowej zgodnej z ich zainteresowaniami i predyspozycjami.
Dorota Smosarska wychowanie fizyczne
Jestem absolwentką warszawskiej Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego oraz Kolegium Nauczycielskiego w Ciechanowie. Ukończyłam Podyplomowe Studia z Gimnastyki Korekcyjno – Kompensacyjnej w Wychowaniu Fizycznym i Zdrowotnym na AWF w Warszawie. Jestem instruktorem piłki siatkowej, rekreacji, nowoczesnych form gimnastyki oraz crossfit.
Od kilkunastu lat prowadzę zajęcia sportowe i Wychowanie Fizyczne na każdym etapie edukacyjnym. Uczestniczę w szkoleniach, warsztatach i konferencjach związanych z aktywnością fizyczną. Jestem laureatem konkursu na prace naukowe z zakresu olimpizmu i edukacji olimpijskiej. Jako wolontariusz uczestniczyłam przy organizacji dużych imprez sportowych np.: Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej.
Przez wiele lat uprawiałam wyczynowo sporty siłowe, byłam Wicemistrzynią Polski Kobiet w Podnoszeniu Ciężarów oraz Młodzieżową Mistrzynią Polski. Aktualnie uczestniczę w biegach patriotycznych, biegach z przeszkodami typu runmageddon oraz wracam na krajowe pomosty w konkurencji Masters w Polish Weightlifting Games.
W życiu kieruję się słowami Jana Pawła II „Wymagajcie od siebie choćby inni od was nie wymagali”.
Anna Podrażka psycholog
Jestem absolwentką psychologii Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego(psychologia kliniczna dzieci). Od wielu lat zajmuję się udzielaniem pomocy i wsparcia dzieciom, młodzieży, rodzicom i nauczycielom. Wartości, którymi kieruję się pracując z dziećmi, młodzieżąoraz dorosłymi to przede wszystkim szacunek, szczerość, życzliwość i otwartość.Prywatnie jestem żoną, mamą dwójki cudownych, dorosłych już dzieci. Czas wolny spędzam jeżdżąc na rowerze, spacerującbądźczytając książki. Bardzo lubię podróżować i oglądać dobre filmy.
Katarzyna Kozubowska historia
Jestem absolwentką Instytutu Historycznego Uniwersytetu Warszawskiego, a także studiów podyplomowych Szkoły Edukacji PAFW i UW. Od wielu lat zdobywam wszechstronne doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą w ramach edukacji formalnej i nieformalnej. Moje pasje realizuję zarówno nauczając historii, jak i prowadząc warsztaty z historycznej rekonstrukcji kulinarnej w Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie. Podczas swoich lekcji wdrażam różnorodne formy aktywizacji uczniów, a także skupiam się na rozwoju kluczowych umiejętności m.in. krytycznej analizie źródeł oraz pracy zespołowej.
Jakub Bargieł WOS, HiT
Ukończyłem studia magisterskie na Wydziale Nauk Historycznych i Społecznych na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego. Następnie studiowałem Wiedzę o Społeczeństwie w SGGW. Moja przygoda w szkolnictwie rozpoczęła się po ukończeniu studiów licencjackich w 2015 roku. Jednak już dużo wcześniej nabierałem doświadczenia w pracy z młodzieżą w czasie prowadzenia zbiórek ministranckich a także w wolontariacie. Oprócz historii i WOSu moimi największymi pasjami są gry planszowe, książki i gotowanie. Chętnie porozmawiam również o teologii, problemach społecznych oraz polityce. Prywatnie jestem szczęśliwym mężem oraz ojcem.
Maria Szpilarewicz-Miszczak język angielski
Jestem nauczycielką języka angielskiego z ponad dziesięcioletnim stażem w szkołach, szkołach językowych, firmach oraz na lekcjach indywidualnych. Mam doświadczenie w pracy z różnymi grupami wiekowymi, ale od kilku lat skupiam się na nauczaniu dzieci w wieku szkolnym. Ukończyłam Nauczycielskie Kolegium Języków Obcych W Puławach, studiowałam również na Uniwersytecie Warszawskim na kierunku Amerykanistyka. Regularnie szlifuję swój warsztat poprzez udział w szkoleniach i konferencjach oraz czerpiąc z dobrodziejstw odmętów internetu. Prywatnie jestem żoną Marcina i mamą Zuzi i Aleksandra. Słucham muzyki, ciągle. Jeśli nie słucham to tylko dlatego że mam lekcje.
Renata Koszycka język hiszpański
Jestem lektorem języka hiszpańskiego, absolwentką Wydziału Iberystyki Uniwersytetu SWPS w Warszawie. Odkąd pamiętam fascynowała mnie kultura krajów hiszpańskojęzycznych. Pierwszy wyjazd do Barcelony tę fascynację podsycił do takiego stopnia, że zapragnęłam dowiedzieć się o tych krajach znacznie więcej oraz mówić w języku hiszpańskim. Moja pasja zaprowadziła mnie na wspomniany kierunek na Uniwersytecie SWPS. Dzięki studiom rozwinęłam moją pasję - poznałam kulturę i historię Hiszpanii i Ameryki Łacińskiej.
Jeszcze w trakcie studiów zaczęłam uczyć hiszpańskiego i okazało się, że moi uczniowie są z lekcji ze mną bardzo zadowoleni, a i mi te spotkania sprawiają dużo radości. Lubię przekazywać moją wiedzę innym.
W wolnym czasie czytam, relaksuję się pracując w ogródku, rozpieszczam moje cztery koty, słucham muzyki, a także gram w moje ulubione gry komputerowe.
Tomasz Wróblewski tutoring
Jestem inżynierem Fizyki Technicznej, absolwentem Politechniki Warszawskiej (2021) i młodym naukowcem, a od 2022 roku nauczam fizyki w Azymucie, SP Fundacji Sternik w Pruszkowie. Obecnie pracuję również w projekcie badawczym Strateg PW oraz prowadzę kurs chemii rozszerzonej w Instytucie Maturalnym. Od września 2023 roku jestem tutorem w LO Pryzmat.
Moja specjalizacja naukowa to Fizyka Zaawansowanych Materiałów. Jest to interdyscyplinarna dziedzina łącząca fizykę, chemię i materiałoznawstwo. W ramach pracy naukowej wytwarzam i testuję funkcjonalne szkła i szkło-ceramiki, które w przyszłości będą wykorzystywane w akumulatorach energii do zeroemisyjnych pojazdów.
Jako inżynier, w nauczaniu przedmiotów ścisłych kładę nacisk na głębsze rozumienie zjawisk i praktyczny wymiar zdobywanej wiedzy.
Od 2019 korzystam z formacji w Opus Dei. W czasach studenckich mieszkałem w Akademiku przy Filtrowej.
Po godzinach trenuję koszykówkę w akademickim zespole AZS Politechnika Warszawska, reprezentując barwy uczelni w lidze akademickiej oraz 3 Lidze Mężczyzn WOZKosz.
Katarzyna Miętus tutoring
Jestem absolwentką studiów z zakresu Edukacji medialnej i dziennikarstwa na Wydziale Teologicznym Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Ukończyłam studia podyplomowe jako Trener Biznesu i Zarządzania Osobistego. Na co dzień pracuję w branży Public Relations w obszarze zajmującym się rodziną. Doświadczenie zdobywałam również w branży medialnej - promując programy i seriale telewizyjne. Jestem uzależniona od komunikacji międzyludzkiej, pracy dla idei, gór, wspinaczki górskiej oraz jednośladów (szosówki:)
Z równym zaangażowaniem rozmawiam o tym: - jak odnaleźć się w nowym otoczeniu, - jak odnaleźć motywację do tego, aby chciało nam się chcieć, - jak dobrze zarządzać wydatkami, - jak organizować czas nauki, - co jest ważne przy wyborze studiów, - jak odkrywać swoje zdolności - jak zachować pewność siebie, gdy inni mają inne zdanie… Tematy tabu nie istnieją, tylko trzeba się do nich przygotować!
Aneta Smreczak tutoring
Jestem absolwentką pedagogiki na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie ze specjalnością Informatyki oraz pracy z uczniem zdolnym. Obecnie współtworzę Projekt dla Licealistek – Busola Young. Interesuję się człowiekiem i jego możliwościami. Lubię szukać kreatywnych i innowacyjnych rozwiązań wdrażając w życie Trening Twórczości. Na co dzień zajmuję się planowaniem i organizowaniem mniejszych i większych przedsięwzięć dbając o szczegóły, ale z zachowaniem zdrowego umiaru. Prywatnie entuzjastka Warszawy, wycieczek górskich, roweru i wolontariatu.
Maciej Żurek tutoring
Ukończyłem studia prawnicze w ramach Międzyobszarowych Indywidualnych Studiów Humanistyczno-Społecznych na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim Jana Pawła II. Obecnie kształcę się na podyplomowych studiach menedżerskich w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie i pracuję jako koordynator projektów. Jestem instruktorem Związku Harcerstwa Rzeczypospolitej, w którym pełnię funkcję Komendanta Lubelskiej Chorągwi Harcerzy. Wolne chwile spędzam na korcie do squasha lub na basenie. Jestem także miłośnikiem wszelkich wypraw, a zwłaszcza wędrówek górskich.
Aleksandra Szafrańska język angielski
Jestem nauczycielką języka angielskiego od 6 lat. Moje podejście do nauczania opiera się na aktywnej nauce, współpracy i indywidualnym podejściu, co pomaga uczniom rozwijać umiejętności niezbędne w dzisiejszym świecie. Poza pracą w szkole, pasjonuję się podróżami ifascynuję się kulturą oraz historią krajów anglojęzycznych. Staram się przekazywać tę pasję moim uczniom, aby poszerzać ich horyzonty i zrozumienie świata. Oprócz posiadania certyfikatu CPE, mogę pochwalić się wieloletnim doświadczeniem w nauczaniu dzieci i młodzieży, oraz uczestnictwem w wielu szkoleniach metodycz
Paweł Grygoruk język angielski
Jestem absolwentem filologii angielskiej na uczelniach w Siedlcach - gdzie ukończyłem studia licencjackie - i Białymstoku - gdzie uzyskałem tytuł magistra. Oba kierunki skupiały się w dużym stopniu na sztuce translatoryki, która od zawsze mnie fascynowała. Na pierwszym roku magisterki zostałem finalistą konkursu tłumaczeniowego organizowanego przez Uniwersytet. Moje prace dyplomowe mieszczą się w zakresie przekładoznawstwa i analizują różnice kulturowe i wyzwania, którym tłumacze literatury muszą podołać. Moja przygoda z nauczaniem zaczęła się od udzielania prywatnych korepetycji kilku uczniom indywidualnym. Wtedy zrozumiałem, że nauczanie i dzielenie się wiedzą sprawia mi ogromną frajdę i satysfakcję. Rozpocząłem współpracę ze szkołą językową, by zdobywać doświadczenie i poszerzać swoje kompetencje w tej dziedzinie. Priorytetem na każdej mojej lekcji jest budowanie relacji człowiek-człowiek, a nie tylko nauczyciel-uczeń, by w możliwie najlepszy sposób podejść do ucznia w indywidualny sposób. Na moje zainteresowania składa się miszmasz popkultury współczesnej, zaczynając od filmów Scorsese czy Tarantino i klasyków telewizji jak „Rodzina Soprano”, poprzez gry wideo ostatnich dwóch dekad, kończąc na wszelkich odmianach muzyki hip-hop, sięgając aż do lat 80. Odkąd pamiętam jestem także czujnym obserwatorem piłki nożnej i zagorzałym fanem jednego z madryckich klubów.
Kinga Lenart biologia
Jestem absolwentką Wydziału Biologii i Nauk o Ziemi Uniwersytetu Jagiellońskiego, a także studiów podyplomowych Centrum Kształcenia Nauczycieli Języków Obcych i Edukacji Europejskiej Uniwersytetu Warszawskiego. Nieustannie poszukuję nowych rozwiązań i lepszej jakości w zakresie edukacji. Jako nauczyciel zdobywałam doświadczenie zarówno w placówkach konwencjonalnych, jak i w szkole Montessori, co pozwoliło mi na rozwinięcie wszechstronnych umiejętności pedagogicznych. Ukończyłam szkolenie w Norwich Institute for Language Education, gdzie zdobyłam wiedzę i umiejętności z zakresu innowacyjnych technik nauczania języków. Staram się, aby nauka była niekończącą się przygodą. Chętnie wykorzystuję TIK podczas lekcji, a sale zamieniam w zagadkowe escape roomy. Prywatnie jestem mamą Oliwiera. Wspólnie uwielbiamy rozwiązywać zagadki i łamigłówki, dlatego w wolnym czasie często czytamy książki detektywistyczne, układamy puzzle i gramy w gry komputerowe.
Agnieszka Nowicka .
Jestem absolwentką filologii angielskiej na Uniwersytecie Warszawskim (profil amerykański) oraz studiów podyplomowych w specjalności nauczycielskiej. Angielskiego nauczam od bardzo wielu lat, a swoje doświadczenie zdobywałam zarówno w szkołach językowych jak i podczas lekcji indywidualnych. Specjalizuję się w nauczaniu starszych dzieci i młodzieży, kocham gramatykę i skomplikowaną angielską czasoprzestrzeń z tym związaną. Fascynują mnie losy rodziny Kennedych, par prezydenckich, ale również historia rodziny królewskiej Starego Kontynentu. Jestem wielką fanką filmowych adaptacji powieści Agathy Christie i nieskończonych debat o tym czy lepsza jest książka czy film. Moją drugą pasją od zawsze była muzyka – ukończyłam szkoły muzyczne I i II stopnia, otrzymując tytuł zawodowy Muzyka instrumentalisty. Jestem również absolwentką SGH na kierunku Marketing i zarządzanie i przez wiele lat pracowałam w działach marketingu w międzynarodowych firmach fonograficznych gdzie jako manager średniego szczebla opracowywałam strategie marketingowe.
Wojciech Pielech W-F
Jestem absolwentem Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie oraz Akademii Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach. Jestem nauczyciel Wychowania Fizycznego ze stażem pracy na każdym etapie edukacyjnym oraz z doświadczeniem wykładowcy w AWF Józefa Piłsudskiego w Warszawie. Współpracuję z Reprezentacją Polski do lat 16 jako Trener Przygotowania Motorycznego w koszykówce mężczyzn oraz z seniorskimi zespołami kobiet i mężczyzn występującymi w najwyższych poziomach rozgrywkowych w koszykówce w kraju. Prywatnie jestem szczęśliwym mężem i tatą ceniącym sobie aktywny wypoczynek na łonie natury. Ulubione motto: O powodzeniu naszych działań decyduje suma małych konsekwentnie podejmowanych nawyków każdego dnia.
Małgorzata Witkowska język angielski
Jestem absolwentką Kolegium Nauczania Języka Angielskiego na wydziale Anglistyki oraz magistrem Etnologii i Antropologii Kultury na Uniwersytecie Warszawskim. Od dwudziestu dwóch lat jestem nauczycielem języka angielskiego. Do zeszłego roku pracowałam w Społecznej Szkole podstawowej nr 2 STO w Warszawie, w międzyczasie współpracowałam także z różnymi szkołami językowymi np. Early Stage, lub szkołą językową on-line English4u.
W pracy z dziećmi i młodzieżą, bardzo lubię stosować metody aktywizujące, metodę projektu oraz technikę dramy. Jestem egzaminatorem OKE z egzaminu ósmoklasisty oraz egzaminatorem Cambridge YLE. Posiadam także certyfikat CELTA.
Prywatnie jestem mamą Tymoteusza i Janiny, żoną dziennikarza muzycznego oraz właścicielką wiecznie głodnego kota. Uwielbiam język hiszpański.
Karina Wiącek Język hiszpański
Jestem absolwentką Akademii Finansów i Biznesu Vistula, gdzie studiowałam Hispanistykę oraz Językoznawstwo. Posiadam umiejętności organizacyjne i komunikacyjne, które wspierają moją pasję do nauczania języka hiszpańskiego. Obecnie kontynuuję swoją edukację na Wszechnicy Polskiej w Pałacu Kultury i Nauki, gdzie poszerzam swoją wiedzę w dziedzinie języków obcych. Język hiszpański to moja specjalność, którą chciałabym zarażać innych. Prywatnie bardzo dużo podróżuję, miałam przyjemność mieszkać w kilku krajach tj. w Turcji, Hiszpanii, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, w Kolumbii oraz Brazylii. Lubię jazdę na rowerze i uczyć się innych języków obcych. W poprzednich pracach miałam okazję być ambasadorką PAiH w Dubaju (ZEA), asystentem Stowarzyszenia Kolumbijskiego w Almerii, (Hiszpania) oraz Animatorem/Rezydentem w Marmaris (Turcja). Aktualnie pracuję w szkole, gdyż to właśnie to co lubię robić najbardziej! Wiele lat pracowałam z dziećmi i młodzieżą, co pozwoliło mi zrozumieć ich potrzeby i oczekiwania. Jestem przekonana, że moja pasja i doświadczenie przyczyni się do sukcesów moich uczniów.